anakwayang2











{January 22, 2010}   Tempahan Tiket Wayang

Percaya atau tidak! Kini rakyat malaysia sudah boleh menempah tiket wayang secara online!. Semalam, tiba-tiba sahaja saya terasa ingin tengok wayang. Seperti biasa, setiap kali nak tengok wayang , saya akan lawati dulu website gsc untuk menempah tiket wayang secara online!

Bukan apa.. dulu. masa saya muda2 dulu…. oh! . Saya & rakan-rakan serumah (masa bujang dulu ler) pernah tengok  wayang dengan beratur panjang di gsc,masa tue tiada TGV lagi.kira masa tue gsc dah popular sangat masa tue berbanding dengan panggung wayang yang lain Jadi,kami bertolak awal-awal takut  tak dapat tiket yang memang selalunya sold out.

Setelah sampai di kaunter, dengan muka yang penuh “keyakinan”… kami pun  beli tiket wayang kalau tak silap aku masa tue cerita  sembilu ..maklumlah masa tue cerita cinta cintun ni lah yang paling popular arahan abang Yusof Haslam lagi tue…kami berlima pun masuk di panggung  dengan muka ala-ala kontrol,mana taknya,semua yang tengok wayang masa tue semuanya bawa awek masing masing..kira couple la.kami  pula semuanya lelaki..kelakar betul la kalau nak dikenang-kenangkan…

Apa-apa pun sekarang nie bermacam-macam kemudahan yang kita kecapi dengan hanya di hujung jari je kita dapat apa yang kita mahu…yelah mana taknya ..dulu nak tengok wayang kena beratur panjang2,sekarang nie tak perlu,beli melalui online je..bayar bil-bil pun boleh melalui online,malah nak keluar duit,transfer duit pun boleh melalui online..macam-macam kemudahan yang kita kecapi dengan hanya melalui Internet.

Itulah Kuasa Internet ..so kepada para pembaca yang membaca blog saya ini,harap anda semua renung-renungkan kemudahan yang kita kecapi pada hari ini..janganlah jadi macam Mat Jenin..hehehe..Harap anda semua terhibur setelah membaca blog saya ini…read more…>>

Teknik Memikat Wanita!!!



Leave a comment

et cetera